Dnes pro Vás mám skvělý a jednoduchý recept na chia puding - receptů na něj je na internetu spousta a věřím, že většina z Vás ho už i vyzkoušela. Tohle je můj nejoblíbenější recept, je rychlý a jednoduchý. :)
  • 2 lžičky chia semínek
  • 3 lžíce bílého jogurtu
  • 3 jahody
Do nádoby dáme dvě lžičky chia semínek a přidáme jogurt. Dáme do lednice zatuhnout (nabobtnat) asi na půl hodiny. Jahody rozmixujeme a zalijeme tím zatuhlý puding.

A ještě pár slov k chia semínkům. V poslední době jsou hodně vyhledávané, nebo já mám alespoň takový pocit. Díky tomu, že obsahují velký podíl omega-3-mastných kyselin se podílí na mnoha důležitých funkcí. Například podporují správnou funkci jater, ledvin, zlepšují paměť a pleť, snižují riziko Alzheimerovy choroby a zánětlivých onemocnění, podporují srdeční činnost. S tím, že podporují srdeční činnost se však pojí důležité upozornění, na které je dobré brát ohled. Je důležité to s nimi nepřehánět, hrozí riziko infarktu. Takže doporučená denní dávka jsou 2 kávové lžičky. A už nebezpečná hranice jsou 2 lžíce. Tak na sebe dávejte pozor. ;)

5 komentářů

  1. Jé, nedávno jsem podobný recept sháněla, takže musíííím zkusit! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Wauuu, ten je a jak krásně to máš nafocené!!! Nezbyl by i kousek na mě ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu dát místo jahod něco jiného?😊

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný recept❤️❤️ a k jahodám jsem přidala maliny a borůvky💎🤤 moc jsem si pochutnala👌👌

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!

Contact

© Andrea Mokrejšová