Přeji krásný pátek! Dnešní recept je velmi snadný a potěším určitě všechny, kteří rádi snídají müsli. To müsli, které většinou seženeme v obchodě (zapékané müsli) si sice hraje na zdravé jídlo, ale opravdu jen hraje. Bohužel je v něm velmi mnoho bílého cukru, takže pro vás mám zdravější verzi. Navíc si do vašeho vlastního müsli můžete dát to co chutná právě vám. Myslím si, že je to i fajn tip na dárek, pokud müsli dáte do nějaké pěkné dózičky a když řeknete, že jste ho vyráběli vy sami určitě osobu potěšíte. Celkově krom toho, že vaše domácí müsli je kvalitnější, tak určitě 'vyděláte' na kvantitě. Protože vzhledem k množství vás vyjde levněji než to co prodávají v obchodech. 

Budeme potřebovat:
  • sáček ovesných vloček
  • dvě hrsti mandlí
  • dvě hrstičky vlašských ořechu
  • čtyři lžíce strouhaného kokosu
  • dvě hrsti sušených brusinek
  • jedna velká lžíce medu
  • 2 lžičky olivového oleje 
  • samozřejmě můžete přidat co budete chtít vy nebo co doma najdete, ale tohle jsem si dnes připravila já (chtěla jsem ještě přidat kakao, ale zapomněla jsme na to)
Postup:
Do misky si vysypeme vločky, mandle, ořechy, kokos a přidáme olej a med. Vše vidličkou pořádně promícháme dokud olej a med vločky tak na půl nespojí (snad mi rozumíte :D). Na plech si dáme pečící papír a naši směs na ni vysypeme a vidličkou hezky rovnoměrně rozložíme. Pečeme asi 20 minut v troubě předehřáté na 180°. Takhle krásně to u nás dlouho nevonělo, ani se mi tomu nechtělo věřit. Po dokončení pečení, ještě na plechu vločky promíchám a opět rozprostřu po papíru. Teď už jen přidám sušené ovoce (brusinky), aby se v troubě nepřipálili. 


2 komentáře

  1. Vždy ma zaujímalo, ako sa domáce műsli robí, keďže je určite oveľa zdravšie než to kupované (človek presne vie, čo tam dáva), takže ďakujem za recept, určite to skúsim :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!

Contact

© Andrea Mokrejšová