Já a italské jídlo, to je jedno velké ANO! Řetězec Grosseto, je po Praze docela dost profláknutý, ale tahle konkrétní "pobočka", Marina, sídlí na Vltavě, takže o božský výhled máte postaráno.

Já jsem si dala penne all'amatriciana-italská slanina, cibulka a rajčatová omáčka. Naprosto vynikající, opravdu skvělé i cena byla přijatelná (185,-), protože porce byla gigantická.
Přítel si dal ravioli al salmone-ravioli plněné lososem, podávané se smetanovo-špenátovoou omáčkou. Říkal, že byly výborné, ale na jeho vkus jich bylo opravdu maličko (taky si myslím) a vzhledem k ceně (215,- ) by porce mohla být větší. Takže poměr cena výkon by nevyšel úplně nejlépe.

Jako dezert jsme si dali sorbet (přítel ananasový a já divokou třešeň) bylo to výborné.


Jak už jsem psala, Grosseto je síť restaurací a bohužel zrovna Marina je o trochu dražší, než ty ostatní. Za ten výhled si bohužel člověk musí připlatit.

Na druhou stranu, obsluha byla moc milá a i ten výhled za to stál.

Znáte tuto restauraci a už jste ji navštívili, určitě mi napište jak se Vám v ní líbilo. :)





Děkuji za přečtení a Váš komentář!

Contact

© Andrea Mokrejšová